2 Adımda Galaxy S3 Android 4.4.4 KitKat Yükleme (Resimli Anlatım)

http://mukemmelinblogu.blogspot.com/


Samsung, geçtiğimiz aylarda efsane telefonu Galaxy S3 modeline artık güncelleme desteğini vermeyeceğini duyurmuş böylece Galaxy S3'ün son güncellemesi Android 4.3 Jelly Bean olmuştu. Ancak Android yazılımcıları bunun peşini bırakmadı ve Android 4.4.4 KitKat'ı Galaxy S3 uyarladı. E bize de sadece yüklemek kaldı.

Nelere İhtiyacınız Var?
İndirilecek Dosyalar
Rom Yükleme

Adım 1: ROM'u Yükleyin

Bu indirdiğiniz dosyaları telefonunuzda SD kart varsa SD karta yoksa telefon belleğine atın. Ardından telefonunuzu kapatın ve "Ses Açma" + "Home" + "Güç" tuşuna basılı tutarak Recovery Mod'da açın.

Karşınıza gelen ekrandan "Install zip" seçeneğini seçin ardından dosyaları SD karta attıysanız "Choose from external SD Card" telefon belleğine attıysanız Choose from sideload seçeneğini seçin.




İndirdiğiniz Android 4.4.4 KitKat romu olan cm-11-20140708-SNAPSHOT-M8-i9300.zip dosyasını seçin ardından "Yes" diyerek yüklemeyi onaylayın.


Ardından yükleme işlemi başlayacak. Yükleme İşlemi bitince 2. adıma geçin.



Adım 2: Google Apps Paketini Yükleyin

Google Apps paketini yüklerseniz telefonunuzdaki uygulamalarınızı silinmeden aynı şekilde yeni sürümde yüklü olur. Rom yükleme işlemi bittikten sonra yine "Install zip" diyerek indirmiş olduğumuz Google Apps paketi olan gapps-kk-20140606-signed.zip dosyasını seçiyoruz ve yükleme işlemini onaylamak için "Yes" diyoruz.

 

Yükleme işlemi tamamlandıktan sonra "Reboot System Now" seçeneğini seçiyoruz. 

 


Hepsi bu kadar. Artık telefonunuzda Android 4.4.4 Kitkat'ın keyfini çıkarın.

Galaxy S3 Android 4.4.4 KitKat Ekran Görüntüleri






Bu yazı size yardımcı oldu mu? O zaman aşağıdaki kahve resmine tıklayarak bize ücretsiz kahve ısmarlayın. Teşekkürler. :)



Soru ve görüşleriniz için varsa yorum bırakabilirsiniz.
Bu Yayın Telif Hakları Yasasınca Korunmaktadır.
Copyright © 2012-2015  Mükemmelin Blogu 

71 Yorum:

  1. Bu romu yüklediğimizde veriler vs. kaybolur mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır, bilgileriniz aynı şekilde kalır ancak yedeğinizi mutlaka alın.

      Sil
    2. Yedek nasıl alı ıyor? Bir program bunla ilgili ? Onuda izah ederseniz çok sevinirim

      Sil
    3. Yedeği kies programından yapabilirsiniz

      Sil
    4. Telefoncular yapiyormu bu uygulamayi

      Sil
    5. Telefoncular yapabiliyormu

      Sil
  2. ben romu yüklemeyi denedim fakat hata veriyor yüklenmiyor. telefon hafızasına atmıştım öncelikle fakat görmedi. daha sonra hafıza kartına attım öyle gördü. ama abort diyerek hata veriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynı sorun bende de var çözümü bulduysan söyler misin?

      Sil
    2. indirmiş oldugunuz zip dosyalarını açıpta hafıza kartına atmıyorsunuz demi yüklemez öyle

      Sil
    3. indirmiş oldugunuz zip dosyalarını açıpta hafıza kartına atmıyorsunuz demi yüklemez öyle

      Sil
    4. kardes yükledin mi sen

      Sil
    5. arkadaşlar ilk factory reset yapın sonra romu kurun bendede bu sorun vardı bu yöntemle çözdüm

      Sil
  3. ClockWorkMod Recovery odin ile nasıl yükleyecez dosya uzantısı tar değil ki yardım edin lütfen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen hocam nasıl yapılıyor?yükleyen arkadaşlar var mı?sıkıntı oldu mu?

      Sil
    2. nete recovery tar md5 yaz zaten ordan uzantı olarak sana veriyor ordan artık odinle at tele..

      Sil
    3. illak iodinle kuracağın diye birşey yok play store dan rom manager i indir ordan da kurursun clockwordmod recovery'i

      Sil
  4. pin istiyor açılışta giriyorum her zamanki pini kabul etmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bendede öyle düzeltebildiniz mi ?

      Sil
    2. ilkay nasıl duzeltmiştin telefonu
      ?

      Sil
  5. hocam anlatımın icin teşekkürler.bi sorum olacak bu 4.4.4 ü s3 e yükledim şarjı aşırı tüketiyor.bu normal mi yoksa stabil olmamasından kaynaklı mı cevaplarsan sevinirim....

    YanıtlaSil
  6. Imei veya sebeke ile ilgili bir sıkıntı oluyormu acaba

    YanıtlaSil
  7. abi cm11' telefon hafızasına (kök klasör'e) attım fakat cmw recovery i açıp install zip/Choose from sideload a girdiğimde içinde hiçbir dosya yok acaba kök klasöre attığım için mi hata yaptım allah rızası için yardım edin

    YanıtlaSil
  8. Imei veya sebeke ile ilgili bir sıkıntı oluyor mu? 4.1.2 yüklü ve romlu

    YanıtlaSil
  9. Bazı seçenekler ingilizce ?

    YanıtlaSil
  10. dostum ben herşeyi yaptım son olarak rom u yuklemeye basıyorum error verıyor hata yüklemiyor

    YanıtlaSil
  11. Suan telefonum 4.4.4 sim rehberini gormuyor içe dışa aktar da olmuyor fix i varmı acaba rom guzel

    YanıtlaSil
  12. gayet güzel oldu üzerinede android L yaması yaptım temadan harika oldu şimdilik sorun yok bakalım emeğine sağlık kardeşim :)

    YanıtlaSil
  13. kardeşim romu yüklerken yükleme iptal edildi error veriyo ne yapıcaz

    YanıtlaSil
  14. gt-ı9300 a s3 neo nun 4.4 surumunu yuklaesek sıkıntı cıkarmı

    YanıtlaSil
  15. Sagol admin oldu ama 3G m acilmiyo acik ama ol.uuo bozulmus nasil yapabiliri. Yardimci olurmusun

    YanıtlaSil
  16. Usta Google Apps Paketi Şart Mı ? Yüklemesek Olmaz mı ???

    YanıtlaSil
  17. hocam benim telde 4.1.2 yüklü direk 4.4e yükselsem sorun olurmu

    YanıtlaSil
  18. hocam dediklerini yaptım telefon resetlenip clockworkmoda gelip duruyo

    YanıtlaSil
  19. Bilgisayar a gerek var ni yani odin i telefona mi indirecez

    YanıtlaSil
  20. robot geliyor ama İnstal zip gelmiyor

    YanıtlaSil
  21. selam ben 4.4.4 kitkat yaptım geri eski haline nasıl getirebilirim yardım lütfen

    YanıtlaSil
  22. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  23. sa recorw modu tlf kapalıykenmı alacaz bnde ınsatl modu gelmıyor

    YanıtlaSil
  24. Kitkat i yukledim ama rehber yok. Lutfen yarim

    YanıtlaSil
  25. Galasxy s3 4.4.4 yukledim ama wifidirect yok ne yapmam lazim

    YanıtlaSil
  26. Galaxy s3 4.4.4 yukledim her şey mükemmel ama wifidirect yok napabilirim

    YanıtlaSil
  27. Bu romda wifi direct calisiyormu?Ben buradan yuklemedim 4.4.4 yazıyor ama liquid scren KitKat yazıyor ayni ROM değilmiş acaba.?

    YanıtlaSil
  28. Cok iyi rom fakat sd karti gormuyor

    YanıtlaSil
  29. kardeş ben yaptım ama telefonu açtığımda komut bulunamadı diyor bi yardım et allah rızası için deli oldum ya

    YanıtlaSil
  30. cm-11-20141115-SNAPSHOT-M12-i9300 bunu indirdim root olayıda tmm ama bunu kurmuyor şöyle hata veriyor (Uyumsuz verilerin üstüne bu paketi kuramazsınız,başka bir paket deneyin ya da fabrika ayarlarına sıfırlama çalıştırın )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Android version 4.3 den yukseltmelisin. Yada bunlarla ugrasma lolipopda yayinlamislar. Direkt odin ile kurar gecersin

      Sil
  31. S3'de Jellybean ve Kitkat arasında ne kadar fark oluyor?

    YanıtlaSil
  32. kardeş vatsapta kamera çalışmıyor , bi de ekran sensörleri yok ekran görüntğsğ alınmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ses azaltma tuşuyla power tuşuna aynı anda basarsanız ekran görüntüsü alabilirsiniz

      Sil
  33. s3 neo duos a varmı android 4.4 ??? varsa bi yardımcı olun

    YanıtlaSil
  34. Admin ben telefonu root ettim diğer kitkat yükleme işlermlerinide aynen söylediğin gibi yaptım telefon açıldı supersu programıda geldi ancak kitkat yüklenmedi android sürümü hala 4.3 jelly bean ne yapmam lazım acil yardım etmelisin!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam kardesim nasıl rom memnun musunuz

      Sil
  35. bende oldu ellerine sağlık kardeşim

    YanıtlaSil
  36. room u yüklerken dosyanın yüklenemeceğini ve uyumsuz olduğunu belirten bir hata alıyorum. Sizce sorun ne olabilir ?

    Teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. romu yüklemeden önce factory reset yaptınızmı?

      Sil
  37. romu kurduktan sonra google play,google play games ve google play hizmetlerini hiç açamadım lütfen şuna bir çözüm getirin

    YanıtlaSil
  38. abi install zip gelmiyo ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  39. bunların hepsini telefona mı indireceğiz acaba

    YanıtlaSil
  40. FAILED TO VERİFY WHOLE FİLE SİGNATURE SİGNATURE VERİFİCATIFON FAILED DİYOR

    YanıtlaSil
  41. S 3 minide bu ise yariyomu ?

    YanıtlaSil
  42. mrb
    rom yeni yükledim.
    fakat gelen çağrıların zil sesi çıkmıyor birtürlü ayarlaamadım. yardım

    YanıtlaSil
  43. sadece s3 mü yoksa baska telefona olurmu

    YanıtlaSil
  44. Öncelikle Allah razı olsun rom işini hallettim . Yalnız play store kurduğum zaman açılmıyor . Uygulamaları tek tek mi indirmek gerekiyor yoksa çözümü var mı

    YanıtlaSil
  45. ABİ DOSYALARI BELLEĞ NASIL TAŞİCAZ YARDIM LÜTFEN!!!

    YanıtlaSil
  46. çok teşekkürler:) Arkadaşlar bunu yapınca şebeke sorunu ortadan kalkıyor tavsiye ederim ..

    YanıtlaSil
  47. Hocam rehber gozukmuyo neden acaba?

    YanıtlaSil