Assassin's Creed 3 Türkçe Yama Dosyası ve Kurulumu (Resimli Anlatım)


Assassin's Creed 3'ü Türkçe oynamak isteyenlere müjde! Assassin's Creed 3'ün Türkçe Yaması %100 olarak yayımlandı. İşte adım adım Assassin's Creed 3'ün Türkçe Yama kurulumu;

1. Adım: "Assassin's Creed 3 Türkçe Yama" dosyasını buradan indirin.

2. Adım: Dosyayı WinRar ile çıkartın.



3. Adım: WinRar ile çıkardığınız dosyanın içerisindeki "assassins-creed-3-turkce-yama-Mukemmelin_Blogu" uygulamasını açın.



4. Adım: Karşınıza gelen ekranda "İleri"ye tıklayın.


5. Adım: Karşınıza aşağıdaki gibi bir ekran gelecek, hiç bir şeyi değiştirmeden "İleri"ye tıklayın.


6. Adım: Karşınıza gelen ekranda oyunun kurulu olduğu klasörü seçin ve "Kur"a tıklayın.


Ardından Türkçe yama yüklenmeye başlayacak.


7. Adım: Yükleme tamamlandıktan sonra "Bitir"e tıklayarak Assassin's Creed 3 Türkçe olarak başlatabilirsiniz. İyi oyunlar.

Bu yazı size yardımcı oldu mu? O zaman aşağıdaki kahve resmine tıklayarak bize ücretsiz kahve ısmarlayın. Teşekkürler. :)



Soru ve görüşleriniz için varsa yorum bırakabilirsiniz.
Bu Yayın Telif Hakları Yasasınca Korunmaktadır.
Copyright © 2012-2015  Mükemmelin Blogu 


2 Yorum:

  1. ordaki kur yazısı bana gelmiyo yardım edermisiniz benim oyunum orjinal

    YanıtlaSil
  2. Oradaki kur yazısı banada gelmiyor lütfen yardım edin.

    YanıtlaSil