iOS/iPhone İçin Pokemon Go Yükleme (Resimli Anlatım)


          Niantic tarafından geliştirilen ve The Pokémon Company tarafından yayımlanan, iOS ve Android tabanlı artırılmış gerçeklik oyunu olan Pokémon GO App Store'da kullanıcılara sunulmamasına rağmen farklı yollardan iOS cihazlara yüklenmeye başladı.İşte size Pokémon GO iOS cihaza nasıl yüklenir gösterelim.

Adım 1: iPhone ya da diğer iOS cihazınızdan "Buraya Tıklayın".

Adım 2: Açılan sayfada "Download .Now" yazısına dokunun. Karşınıza bir daha "Download Now" seçeneği çıkacak bir daha dokunun.

Pokemon Go İndir


Adım 3: "App Store' da açılsın mı?" diye soruyla karşılacaksınız. "Aç" diyin.


Adım 4: Ardından app.rezcdn.com, "Pokemon Go" yüklemek istiyor diye soru gelecek. "Yükle" diyin.



Adım 5: Pokémon GO artık iOS cihazınıza yüklendi! Ancak ufak bir pürüz var. Apple, App Store dışındaki farklı bir platformdan yüklenen uygulamaya güvenmiyor. O yüzden uygulamayı açarken aşağıdaki gibi bir uyarı alacaksınız. Ama bunun da çözümü var. Bir sonraki adıma geçin.


Adım 5: Ayarlar > Genel > Aygıt Yönetimi'ne girin ve "Yestech Technology Joint Stock Company" ye dokunun. Açılan ekranda "Güven: Yestech Technology Joint Stock Company" ye dokunun.


Adım 6: Aşağıdaki resimde görebileceğiniz soruyu soracak "Güven" diyin. Hepsi bu kadar. Artık rahatlıkla Pokémon GO oyununun zevkini çıkarabilirsiniz.






NOT: Oyuna girmek için Gmail hesabınızın olması şart!
NOT 2: Jailbreaksiz yani standart cihazlara yüklenir.


Bu yazı size yardımcı oldu mu? O zaman aşağıdaki kahve resmine tıklayarak bize ücretsiz kahve ısmarlayın. Teşekkürler. :)


Soru ve görüşleriniz için varsa yorum bırakabilirsiniz.


Copyright © 2012-2015  Mükemmelin Blogu 












0 Yorum:

Yorum Gönder